Menu Zamknij

Imprezy w centrach handlowych to niezwykle wymagające zlecenia. Szczególnie dla konferansjerów oraz animatorów. Po pierwsze trzeba zatrzymać przechodzących Klientów, po drugie trzeba im natychmiast przedstawić propozycje zabawy lub pokaz który ich zainteresuje, po trzecie w tym krótkim czasie należy przekazać informacje o promowanych towarach, markach lub obiektach. To szczególnie ważne zadanie spada na Konferansjera który prowadzi całość imprezy. Scenotechnika potrzebna do realizacji tego zlecenia to przeważnie scena o powierzchni około 18-24 m kwadratowych, rampa podniesiona do 3-4 m oraz oświetlenie efektowe. Na zdjęciach zobaczycie przykładowe imprezy realizowane na zlecenie Agencji Reklamowej Manager w takich obiektach jak M1, Plaza czy Galerie GTC. Każdorazowo technika dopasowywana jest do przewidywanego programu, tak by zaproszeni wykonawcy mogli pokazać swój kunszt, a zgromadzeni widzowie otrzymali wspaniałe widowisko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *